Mio scade ?inta de vânz?ri la 33.000 de unit??i
“La sfâr?itul trimestrului al treilea ajunsesem la 25.000 de unit??i vândute. Cred c? vom mai ad?uga 7-8.000 de sisteme GPS pân? la sfâr?itul anului. Astfel, cota de pia?? poate s? dep??easc? 50%, cu 1-2 puncte procentuale”, a declarat pentru Business Standard Laura Samson, country director pentru România, Ungaria, Cehia ?i Slovacia.
Aceasta estimeaz? pia?a local? la un volum de 60.000 de unit??i în anul curent ?i se a?teapt? ca nivelul s? r?mân? relativ constant ?i în anul 2010. “Pentru anul viitor nu m? a?tept s? intre al?i juc?tori în pia??”, spune Samson. Reprezentanta companiei estimeaz? vânz?rile de echipamente GPS Mio la 45.000-50.000 de unit??i în Slovacia, 150.000 în Ungaria ?i 250.000 de unit??i în Cehia.
Pe plan local, compania l-a recrutat pe Sergiu Gânsc? în pozi?ia de sales and marketing manager pentru România de la AroBS Transilvania Software, unul dintre cei mai importan?i dezvoltatori de software pentru aplica?ii mobile ?i distribuitori de echipamente GPS. Gânsc? este licen?iat în ?tiin?e Economice ?i are o experien?? de zece ani în domeniul vânz?rilor.
Sursa aici
Leave a Reply